مبعلی: رفتن ام از استقلال خواست خودم بود

مبعلی: رفتن ام از استقلال خواست خودم بود




 

 


مبعلی: رفتن ام از استقلال خواست خودم بود


تاریخ : جمعه ،
23 تیر 1391

ايمان مبعلي گفت که جدا شدنش از استقلال و پيوستن به پيکان به خواسته خودش صورت گرفته است.


ايمان مبعلي که قراردادش را با استقلال فسخ و با عقد قرارداد يک ساله به پيکان پيوست پس از ثبت قراردادش در هيئت فوتبال گفت: کسي مرا مجبور به اين کار نکرد. من بازيکن آزاد بودم و سهميه محسوب نمي‌شدم. خودم خواستم از استقلال جدا شوم و از مسئولان اين باشگاه که با درخواستم موافقت کردند تشکر مي‌کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که به نظر ناراحت مي‌رسد تصريح کرد: اينگونه نيست و اتفاقا يکي از خوشحال‌ترين شب‌هايم را پشت سر گذاشتم. تجربه حضور در ساعات پاياني در هيئت فوتبال را نداشتم که آن را به دست آوردم.

مبعلي در پاسخ به اين سؤال که جدايي‌اش از استقلال غير طبيعي به نظر مي‌رسد گفت: شما مي‌توانيد از مسئولان استقلال نيز در اين باره سؤال کنيد. دوست داشتم به پيکان بيايم و با ميل خودم اين اتفاق رخ داد. جدايي من از استقلال ارتباطي به حضور جباري نداشت و به درخواست خودم صورت گرفت.

بازيکن جديد پيکان در اين باره که آيا واقعيت را مي‌گويد اظهار داشت: روزي که ايمان مبعلي دروغ بگويد بايد از اين فوتبال برود. آن زمان که استقلال مرا مي‌خواست پيکان نيز دنبالم بود که من به استقلال رفتم اما اکنون تصميم گرفتم براي پيکان بازي کنم.

مبعلي در پاسخ به اين پرسش که آيا اين تصميم ارتباطي به اردوي ترکيه و بازي دوستانه استقلال و پيکان داشت خاطرنشان کرد: من از عبدالله ويسي شناخت کاملي داشتم. پيکان تيم خوبي است و از بازيکن جوان، مستعد و با انگيزه‌اي سود مي‌برد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل